Los bericht bekijken
Oud 3 september 2017, 16:59   #3
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.619
Standaard

De rituele slachtingen thuis, dat is al jaaaaaaren aan de gang en het gaat alsmaar in stijgende lijn.

Daar moet een verbod op komen en als er bepaalde kieden zijn die dat verbod met de voeten treden zullen ze gelijk uitgezet worden.

Rituele slachtingen horen hier niet thuis.

Citaat:
Ik durf hopen voor diegenen die na ons gaan komen dat die keuze niet te laat zal gemaakt worden.
Diegenen die 'na' ons komen, onze kinderen/kleinkinderen, ik hoop het ook dat de politici en landsleiders in de EU uiteindelijk eens gaan wakker worden want mocht dat niet zo zijn zie ik het héél somber in voor diegenen die 'na' ons komen.

Kan en of wil je u niet gedragen volgens the rules & regulations van het land waar je in terecht gekomen bent dan staat u maar één ding te doen en zo snel mogelijk terug huiswaarts te keren en andere mensen met rust te laten.

Ik schreef het al eerder maar ik denk dat je het ginder in hun landen zo niet zou moeten gaan uithangen want dan ...

Ach, wat ben ik aan het leuten, er zijn nog steeds veel mensen van hier die er graag naartoe gaan naar die landen en ze nog gaan verrijken ook.

Maar die komen daarna wel terug naar huis die blijven niet plakken.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden