Los bericht bekijken
Oud 2 mei 2017, 15:46   #31
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Het hangt er vanaf. Als je op je werk kan laden, is het tegen bedrijfstarief. Dan is het geen 5 euro/100 km maar 2 euro per 100 km.

Ik kan mij inbeelden dat om te pendelen iedere dag voor de werkgever dat veel voordeliger is. Je kan nog steeds thuis laden en daarvoor een onkostenvergoeding krijgen. Het total zal nog steeds veel goedkoper uitvallen dan een benzinewagen.

Tevens moet je veel minder op onderhoud, veel minder vaak remmen vervangen, de taxen zijn veel lager en ook de verzekeringen vallen zeer goed mee. En als lease is hij 120 % aftrekbaar.

Mijn baas kwam onlangs tot de conclusie dat voor de leaseprijs van zijn full option A4 break diesel hij evengoed een Tesla Model S had kunnen leasen.
Dat weet ik en laat het nu zo zijn dat ze mij een A6 in de maag willen splitsen. Pas op, leuke wagen, maar als ik voor hetzelfde bedrag nen Tesla kan krijgen en daarenboven mijn persoonlijke bijdrage drastisch naar beneden zie gaan, dan mag je mijn A6 aan fikkie geven.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden