Los bericht bekijken
Oud 19 mei 2017, 13:56   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.434
Red face Snelheidsregime van 130 km/u op de autosnelwegen?

Misschien heb ik ernaast gekeken dat er iemand al een draadje over gestart is, mijn verontschuldigingen daar dan ook voor.

Snelheidsregime van 130 km/u op de autosnelwegen?

Tijdje geleden ben ik op de autostrade ter hoogte van Veurne eens per ongeluk doorgereden en zo kwam ik in Frankrijk terecht waar het eerste vebodsbord dat mij wist te begroeten er ééntje was met 130km/u op.

Dus daar is die regel al langer van toepassing.

Dus moeten we er ook niet van verschieten dat de mensen die uit de andere landen komen waar dit al van toepassing is hun snelheid gaan aanpassen in ons land naar 120km/u??

Sfeerbeeld:

Daarstraks iets voor de middag nog meegemaakt aan het Galgenweel te Antwerpen.

Ik hou daar braafjes de voorgeschreven 50km/u en daar zag ik er in mijn spiegel ééntje komen aanvliegen.

Grote BMW met een typetje in dat misschien de 20 jaar haalde en aan zijn lichaamstaal te merken kon die er niet met lachen dat de andere wagens voor hem zo 'traag' gingen dus vloog die voorbij tegen een snelheid om U tegen te zeggen.

Ik dacht nog, hé die zijn drughandel moet goed draaien om op die leeftijd zo een wagen in bezit te hebben. Ok, kan leasing geweest zijn.

Tip:

U ziet het best veel tegenwoordig die wagens met volledig geblindeerde ruiten.

Dat zou bij wet moeten VERBODEN worden zoals sommige andere landen ons dat al voorgedaan hebben.

__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 19 mei 2017 om 13:56.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden