Los bericht bekijken
Oud 22 mei 2017, 11:46   #10
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Mooi maar dat lost nog altijd de afstand niet op dat ze kunnen rijden, noch de tijd om te herladen die te lang blijft.
Mijn auto staat dagelijks lang genoeg stil om te kunnen opladen. Ik heb niet de behoefte om 24u per dag met de wagen te rijden. Op een gemiddelde werkdag zit ik zowat 1u in de wagen. Ik vermoed dat dit zo is voor het leeuwendeel van de Belgische bevolking. Het is nutteloos om argumentatie tegen iets te voeren door middel van uitzonderingen te gebruiken. Het enige probleem met de elektrische wagen tot nu toe is het feit dat er maar 1 degelijke voorhanden is en die kost 100K. Dat is volgens dezelfde redenering niet betaalbaar voor het leeuwendeel van de Belgische bevolking. Stel een wagen ter beschikking die qua prijs kan concurreren met een BMW3 of audi A4 en de elektrische wagen zal boomen.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden