Los bericht bekijken
Oud 12 oktober 2017, 16:01   #176
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.759
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Die Waal heeft dus het recht niet te weten dat une chapelle een kapel is?
Weet u dat hij onnozel deed; die Vlaming die volgens U in het Frans praatte en zelfs niet wist wat hij wel moest weten volgens U.
Volgens U moet men dus wel Frans kennen om in het Frans te antwoorden want anders is het flauw doen.
En die stomme Vlaming deed wel moeite maar wel de verkeerde moeite.
Was U erbij toen het voorviel? Want U praat alsof U die stomme Vlaming bezig hoorde. U stelt zelfs vragen die jijzelf beantwoordt. Waarom stel je ze dan? Wel beste kerel; ik deed dus niet flauw. In ééntalig gebied gebruikte ik de taal van het gebied en ken alleen de namen van steden en dorpen die er van oudsher zijn en waren. En U komt; na zelf getrokken conclusies en uw eigen vragen beantwoorden; mij verwijten dat ik dus niet flauw deed.
Want wie beweert dat ik Frans ken? Toch alleen ik weet of dat zo is zeker.
Dus mocht ik geen Frans kennen dan moet die Waal maar inkaderen dat hij mij niet moet vragen van flauw te doen.
En U moet best uw waffel houden en U moeien met uzelf i.p.v. hier onnozel te komen doen en proberen den boel op stelten te zetten met zelfgetrokken besluiten uit vragen die je zelf beantwoord.
Bijna de ganse topic wordt hier gezeurd en gezaagd om toch maar overhoop te geraken met anderen. En als je dan antwoord krijgt dan sta je hier straks te bleiren dat sommigen onder ons niet vriendelijk blijven of zijn.
In dan herbegint de "reutemeteut" en het geleuter van alle dagen op dit forum. Wees blij vriend dat je reeds diverse antwoorden kreeg op vragen die je aan jezelf niet stelt. Want tegen jezelf ruzie uitlokken doe je nooit.
Tegenover anderen doe je niet liever. Dus voor mijn part kan je ophoepelen.
Of stel uw vragen op een Franstalig forum. Het zal dan vlug gedaan zijn met het gejank. Wij Vlamingen zijn veel te pacifistisch. Dat verwijt ik jou niet maar onszelf. Dus vriend; je bent bij mij aan het verkeerde adres.
Waar puntjes op de i moeten worden gezet zal ik zeker niet wachten.
En als jij het betere voorbeeld wilt geven en verder te zoete broodjes wilt bakken dan is dat uw zaak en ik moei mij daar niet mee.
En van U verwacht ik dezelfde beleefdheid. Capito vriend?
Je stelt uw laatste vragen wel niet aan mij maar ik geef U wel mijn mening en het advies om eerst de vragen te stellen aan uzelf en dan proberen met anderen niet lastig te vallen met vragen die je nooit aan jezelf stelt.
Ik onthoud van u vooral dat u mensen de verkeerde kant opstuurt die u in het Frans de weg vragen. Niet erg fraai, makker. Maar... niet echt verwonderlijk van bepaalde kleinzielige Vlaams-nationalisten.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden