Los bericht bekijken
Oud 3 oktober 2014, 14:45   #59
Lance
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 juli 2014
Berichten: 1.553
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pontifex Bekijk bericht
Dit is een forum dat u aangeboden wordt voor politieke discussie, en het is dus niet de bedoeling dat u het gebruikt als een soort therapeutisch medium.
Daar bestaan vast andere internet-discussiegroepen voor.
Zoniet is er alweer een gat in de oneindige internetmarkt nog te exploreren en exploiteren.
Dag Pontifex,
Volgens mij is het onmogelijk om een strikte scheiding te maken want politiek is alomvattend.

Het is net zo ridicuul als forumgebruikers die van jullie, de moderators, verwachten dat jullie altijd neutraal zijn en in discussies geen kamp kiezen. Zoiets is gewoon onmogelijk. Men laat zich altijd leiden door emoties. En emoties zorgen ervoor dat je afdwaalt van de essentie, het eigenlijke politieke onderwerp. Doet een gebruiker dit bewust of onbewust, dat maakt volgens mij geen enkel verschil.

Velen (waaronder ikzelf) hebben inderdaad nood aan een soort therapeutische uitlaatklep: persoonlijke twisten, absurditeiten, buitensporige humor, de aandacht trekken, ... Een forum zonder deze zaken is zoals een wereld zonder oorlog, afwijkend gedrag, zwakzinnigen, etc. Zoiets bestaat niet.

Dus elke poging die u onderneemt om dit forum puur politiek te houden is volgens mij verspilde energie. Het ironische is namelijk, dat de bron van de politiek, het parlement, zelf 1 grote kindertuin is die regelmatig vervalt in randkwesties en persoonlijke bijzaak.

Dat u de moeite neemt om hierover in discussie te gaan siert u in elk geval wel als moderator en ik apprecieer het.
Lance is offline   Met citaat antwoorden