Los bericht bekijken
Oud 8 juni 2005, 09:14   #3
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN
 
solidarnosc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2002
Berichten: 20.910
Standaard

Tss. De huidige stempelcontrole was ook al niet echt effectief om zwart werk tegen te gaan. Maar bon voor u moeten werklozen duidelijk herkenbaar zijn in het straatbeeld zodat ze ieder moment met hun werkloosheid kunnen worden geconfronteerd. Ik vind het eigenlijk wel jammer dat ze die "controle" afschaffen. Het waren de beste verkooppunten voor ons maandblad. Enfin misschien is dit wel de echte reden waarom ze de controle afschaffen. [edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by solidarnosc on 08-06-2005 at 10:14
Reason:
--------------------------------

Tss. De huidige stempelcontrole was ook al niet echt effectief om zwart werk tegen te gaan. Maar bon voor u moeten werklozen duidelijk herkenbaar zijn in het straatbeeld zodat ze ieder moment met hun werkloosheid kunnen worden geconfronteerd. Ik vind het eigenlijk wel jammer dat ze die "controle" afschaffen. Het waren de beste verkooppunten voor ons maandblad. Enfin misschien is dit wel de echte reden waarom ze de controle afschaffen. [/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Tss. De huidige stempelcontrole was ook al niet echt effectief om zwart werk tegen te gaan. Maar bon voor u moeten werklozen duidelijk herkenbaar zijn in het straatbeeld zodat ze ieder moment met hun werkloosheid kunnen worden geconfronteerd. Ik vind het eigenlijk wel jammer dat ze die "controle" afschaffen. Het waren de beste verkooppunten voor ons maandblad. Ebfin misschien is dit wel de echte reden waarom ze de controle afschaffen.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door solidarnosc : 8 juni 2005 om 09:14.
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden