Los bericht bekijken
Oud 7 juli 2011, 15:17   #31
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN
 
AdrianHealey's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Locatie: Antwerpen Stadstaat
Berichten: 28.290
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Simple_Mind Bekijk bericht
Door het drukken en publiceren van zijn boeken + de politie die hem achterna joeg zat hij rap zonder kapitaal dus hij was uiteindelijk telkens genoodzaakt geld te lenen.

Je moet nu geen historische figuren in een slecht daglicht stellen omdat je hij/zij niet kunt uitstaan hé.

En als je het niet met me eens bent, gelieve het boek "Marx in Brussel" van Edward De Maesschalck te lezen, want ik heb nu geen tijd meer.
Met andere woorden: hij was de bourgeois aan het uithangen.

Klopt overigens niet met zijn eigen (flut)theorie. Maar dat zal hem worst wezen.

Marx was een bourgeois bohemien. Ik heb daar niets tegen. Daar moet alleen op gewezen worden als mensen onzin vertellen zoals dat hij geld niet graag zou hebben gehad.

Het feit dat hij een onverantwoordelijke vader was, komt daar nog eens bij. Daar heb ik wel iets tegen, maar 't is nu wat laat om daar de rekening voor te maken, he.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Avicenna
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden