Los bericht bekijken
Oud 9 september 2013, 07:00   #123
debbie
Minister
 
debbie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2005
Berichten: 3.178
Stuur een bericht via MSN naar debbie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Daelemans Bekijk bericht
Als ge een ordentelijk en consistent verhaal kunt presenteren

Het lijkt misschien niet zo maar dat heb ik wel. Ik heb in die 3.5 jaar nogal wat ongevraagde bezoeken gebracht aan onze overheidsdiensten.
Ongevraagd.... een trukje van een gepensioneerd financiëel expert waar ik ook wat banken mee heb bezocht.
Ongevraagd en onverwacht krijg je documenten mee die ze anders wegmoffelen. Soms willen ze je buiten gooien...maar hmmm, t'zijn geen helden hé.
Financiëntoren, BBI, .... Ik wil even benadrukken dat er ook ambtenaren zijn die het goed menen en hun job correct proberen uit te voeren.
Niet gemakkelijk als je ziet dat sommige databanken nog met een monochrome terminal werken. Je weet wel, invoeren via opdrachtregel onder DOS.

Pas wel op dat zij u niet melken.
Zolang dit niet opgelost is valt er niks te melken en als het opgelost is dan hoef ik hun melk niet.
Misschien kan je je verhaal duidelijk en beknopt op facebook plaatsen. Via facebook kan je ook politici, schrijvers enzovoort zoeken..... Als dat eenmaal op gang gekomen is de kranten (ook de plaatselijke krant waar jij woont) op de hoogte brengen van die facebookpagina.... Zou dat niet kunnen helpen?
debbie is offline   Met citaat antwoorden