Los bericht bekijken
Oud 7 oktober 2017, 19:58   #8839
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.598
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Carrefour, Auchan, Cora etc worden gesubsidieerd.
Op grote schaal.
En door de grootste smeerlappen eerst.


Een échte kleine commerçant trekt z'n plan.
Zélf.



Die paar honderd miljarden BNP waar u het over heeft wil de Madrileense nomenklatoera inderdaad niet door haar (neo-)falangistische grijpvingers en dito gretige klauwen laten glippen. Eerlijk gezegd.




Die Rajoy ziet er een nog veel onnozeler kloot uit. Die kan (& zal) op de kortste keren Spanje naar de verdoemenis helpen.



Hij weet van niet beter.
Hij zit én met z'n kop én met z'n kloten nog in Franco's kont.

Nu we het blijkbaar dan toch over lichaamsdelen dienen te hebben, hé
De bedrijfswereld zijn niet alleen kleine commerçanten en dat distributie reuzen gesubsidieerd worden dat is een loze bewering. Ik sta inderdaad perplex als een kleine aannemer of dienstverlener als ik met hem wil onderhandelen op zijn prijs kampeert. Daarom blijft hij misschien ook "klein".

Maar er al genoeg afgeweken van Catalonie om hier verder op te borduren. Wat Rajoy betreft uit memorie weet ik dat Spanje 3.2% groei heeft gekend in 2016 en 500.000 werklozen minderen net zoals hij een continu groei heeft verwezenlijkt de jaren ervoor.

Daar heeft ook Catalonië van geprofiteerd. Catalonië dat toevallig ver over zijn stand leeft en zware leningen heeft uitstaan. Catalonië dat berucht is voor zijn gefoefel en zakkenvullerij onder de politiekers.

Als die met zulk een mentaliteit hun toekomstig land moeten beheren zal het rap op faillissement afstevenen. Dat gaan ze zo al doen als ze buiten de EU vallen.

Laatst gewijzigd door Gipsy : 7 oktober 2017 om 20:01.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden