Discussie: Bash the fascists
Los bericht bekijken
Oud 4 mei 2012, 09:55   #15
smosty
Banneling
 
 
Geregistreerd: 7 april 2012
Berichten: 1.265
Standaard

Citaat:
5)
Chinasky
Uit de berichten van de voorbije dagen leiden wij ook af dat er een vraag is naar een striktere moderatie. Wij zijn in het verleden wellicht te los omgesprongen met het forumreglement, hoewel we al meermaals hebben verduidelijkt wat de regels waren en hoe ze te interpreteren (http://forum.politics.be/showthread.php?t=153381). Even voor alle duidelijkheid, en voor wie te lui is om op de link te klikken: idioot, onnozelaar en klootzak zijn allemaal voorbeelden van gescheld, net zoals kreng, trut enz. Iemand categoriseren als een linkiewinkie, poco, homofoob of racist kan wat ons betreft wel, maar met mate en in een context waar dat iets bijdraagt aan de discussie. Posts die niets bijdragen aan de discussie en alleen maar op de man spelen zullen gewoon beoordeeld worden als een persoonlijke aanval.


Eindelijk een het juiste lesje getrokken, maar ik moet het eerst nog zien toepassen op een min of meer gelijkwaardige wijze voor iedereen.
Citaat:
Het forum wordt immers de laatste maanden overspoeld door dubbelnicks van verbannen forummers en door dubbelnicks waarmee niet-verbannen forummers zich eens graag komen uitleven. Dit komt de sfeer op het forum allerminst ten goede. Wie meent een geldige reden te hebben om er een dubbelnick op na te houden, mag ons altijd een PB sturen, we zullen dat dan geval per geval beoordelen.
Dit is een volledige U-turn tegenover het toelaten van het gebruik van dubbelnicks door niet-gebannen forummers.

Ik stuur u onmiddelijk een PM want Pontifex heeft Eno2 weg geterroriseerd door te dreigen met hem niet meer te modereren volgens het forumreglement, maar met hem integendeel te bedenken met een permban bij de minste overlast. Op die condities kan Eno2 niet meer aan het forum deelnemen. Ik vraag de herinschakeling van Eno2 in het modereren volgens het forumreglement.

Laatst gewijzigd door smosty : 4 mei 2012 om 10:07.
smosty is offline