Los bericht bekijken
Oud 19 oktober 2017, 02:49   #10677
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 40.903
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
En weet ge wat?
Zelfs indien ge gelijk mocht hebben is dat van nul komma nul waarde voor de lezers hier gezien je bewezen reputatie in intieme cirkel russisch lullen in 't kwadraat. Drink er ne vodka op!
Wat is dat Russisch lullen in het kwadraad? Wil dat zeggen meer lullen dan gemiddeld op dit forum? Enig specifiek voorbeeld?

Dit is een politiek forum, ik geef concrete argumenten en feiten, ondersteund door betrouwbare links. En wat geeft U me?
Oh ja, Johan Bollen is een drugsbaron volgens U omdat U Johan niet sympathiek vindt.
Ik denk dat de lezer voor zichzelf kan oordelen. En als U Oekraïne net als parcival onder het huidige regime zo fantastisch vindt, wat belet er U om er massaal te investeren?
Wat vodka betreft, U weet niets over mij, kent mijn naam niet, hebt mij nooit ontmoet. Ik,weet dat U een oude vent bent met een jonge Aziatische, maar op basis van die informatie weet ik nog steeds bitter weinig over uw persoon, dus laten we het bij argumenten houden en niet op de man spelen. Dat is trouwens het enige dat me interesseert aan dit forum en andere politieke fora. Elkaar proberen te overtuigen op basis van argumenten en feiten. En dat lijkt me ook de essentie van politieke fora. Als ik wil zeveren in dronken toestand ga ik liever op café.
tomm is offline   Met citaat antwoorden