Los bericht bekijken
Oud 16 maart 2017, 12:51   #53
Schelfie
Minister-President
 
Schelfie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2010
Locatie: Kalfort (Puurs)
Berichten: 4.081
Standaard

Man, de wereldvreemdheid van alle betrokken partijen is weer eens om te janken.

Meer mensen aanzetten tot openbaar vervoer?
Overkappen van de ring?

Stop met die belachelijke eisen die tot niets leiden en tot nodeloze kosten.

Zorg er voor om te beginnen dat de mensen niet gedwongen worden om op de ring van die pokkenstad te rijden om ergens te geraken (idem voor Brussel). Wil ik naar Hasselt, hop via Antwerpen de E313 op. Wil ik naar Eindhoven, hop via Antwerpen de E34 op. Wil ik naar Bergen op Zoom of Vlissingen, hop via Antwerpen de A12 op. Enz...

Waar blijven die autosnelwegen om bv. de E40 in Leuven te verbinden met de E313? Dat ze godverdomme eerst werk maken van die werken en dan pas te beginnen met belachelijke zaken als het overkappen van de ring. Dan pas ga je echt auto's kunnen weren van je ringweg.

En begin godverdekke asap met de volledige omsluiting van die ring voor een vlot verkeer te bekomen, en breidt die verdomde Kennedytunnel eindelijk eens uit. Koop direct ook de Liefkenshoektunnel over van de particulieren en maak die tunnel eindelijk tolvrij. En waag het niet om die viaduct in Merksem af te breken vooraleer er een deftig alternatief is, want dat is vragen om nog meer miserie.

Mijn excuses voor het groffe taalgebruik, maar ik kan me hier zo over opwinden. De naïeviteit van sommigen is zo vreselijk dat ik regelmatig de drang voel om hun smikkel tegen het asfalt te slaan om te hopen dat hun ogen eindelijk eens zouden opengaan.
__________________
Al is de Vlaming nog zo fel, de Waal die krijgt zijn goesting wel.

Laatst gewijzigd door Schelfie : 16 maart 2017 om 12:53.
Schelfie is offline   Met citaat antwoorden