Los bericht bekijken
Oud 19 september 2023, 08:25   #56
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.382
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Zoals bijna elke zondag wanneer ik niet hoef te werken fietste ik langs de Schelde en voelde eenzelfde rust over me komen als lang geleden toen ik voor het werk elke dag langs een ander deel van de Schelde fietste. Ik dacht eerst dat het aan de autoluwe zondag lag want die rust voelen was lang geleden maar op dat uur 's ochtends was er eerlijk gezegd van autoluw nog niet veel te merken. Toen viel mijn euro. Het was niet mistig maar laag bewolkt. Ik kon even ver zien dan anders maar de windmolens waren onzichtbaar. Het kan bijna niet anders of het lag daar aan. Mijn miljoenen jaren op elke verdacht geluid of beweging geëvolueerde wezen raakt geagiteerd door die strontwindmolens die steeds en bijna overal aan de horizon staan te draaien en lelijk te wezen. Geef mij maar de wolken uit de koeltorens van Doel!


(En we gaan tegen 2030 dus nog 800 miljard investeren aan die fauna en flora verstorende hernieuwbare waanzin op zee.)
In afwachting dat energie door kernfusie kan gerealiseerd worden (en, tenzij ik mij vergis, er is reeds een veelbelovende proef in de USA uitgevoerd), is kernenergie door splitsing de meest handige en minst hinderlijke methodiek.
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is offline   Met citaat antwoorden