Los bericht bekijken
Oud 3 september 2013, 22:12   #32
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Daelemans Bekijk bericht
“Kijk, als je hulp wil hebben, moeten we het dossier heel kennen.”

Van bij aanvang is het dossier waar de belasting op gebaseerd voor mij ontoegankelijk.
Niemand wist waar het naartoe was. Laatste poging om het dossier te bemachtigen was een bezoek aan de finnanciëntoren te Brussel. Nog steeds geen dossier maar andere zeer bruikbare informatie.

Tot op vandaag heb ik nog steeds geen toegang gezien mij strafrechterlijk niets word aangewreven.
Dienst A schiet een kemel van formaat waarna dienst B na onderzoek daar zich een breuk om lacht.
Dienst B beschikt echter niet over een “procedure” om die info terug naar dienst A te sturen.

Ik stuur de nodige info opnieuw zelf naar dienst A, enkele maanden later krijg ik een brief waarin zwart op wit staat dat men over geen info beschikt om de zaak intern te herzien.
Dus maanden nadat de informatie eveneens is doorgestuurd naar de Heren Carlos Six, Pascal Jacobs en Christian Gillet, allen topambtenaren bij de federale dienst financiën.

4 jaar geleden had ik zo'n verhaal als complete nonsens en totaal ongeloofwaardig bestempeld.
Nu, na bijna 4 jaar opgedane ervaring weet ik beter.

“Anders advocaat nemen en hopen dat ie iets kent van Fiscaal Recht. “


Ik heb een advocaat (betaling wordt voorlopig geregeld door mijn ouders) maar dat zijn eigenlijk vijgen na pasen. Die zaken slepen zo lang aan dat het kalf al lang verdronken is vooralleer er een oplossing kan geforceerd worden. Iemand een veel te grote feestmaaltijd aanbieden als ze reeds enkele jaren geleden de hogerdood zijn gestorven is weinig zinvol!
We zijn nu al 4 jaar verder en hoelang gaat dat nog aanslepen?
Mijn zoon binnen 5 jaar naar de hogeschool sturen? Nog 5 jaar trekken met mijn 30 jaar oude motorfiets? Ik ben 52 en stel medische ingrepen uit, koop brillekes van 5€ en kan mijn hoofd niet leeg maken om opnieuw een verantwoordelijke job uit te oefenen.
Als je mensen meer afpakt dan wat ze bezitten heeft dat zo zijn gevolgen.

“We kunnen misschien iets inzamelen om u te helpen.”

Dit verhaal zie ik graag in de pers. Verzamel mensen die mee verontwaardigd de vuist in de lucht steken. Ik alleen ben een burger zonder enige waarde en het is daardoor dat deze wantoestanden blijven bestaan. Ik heb geschreven naar onze premier Di Rupo, John Crombez en een hoop andere politici, resultaat NUL. Eén Senator heeft echt moeite gedaan om iets te forceren, prachtkerel met kl**** aan zijn lijf.
Best zich eens wenden tot een boekhoudingskantoor/accountants van KPMG.
Die hebben een arm zolang dat er geen einde aan komt.
Geen andere hé.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden