Discussie: Persoonlijke aanval
Los bericht bekijken
Oud 8 december 2016, 14:03   #33
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Het zal uiteraard wel aan mij liggen
Ja. Er zijn er die zelden of nooit hard onder vuur liggen

En er zijn er die zich profileren in een zwakke sociale positie zoals ik: langdurig werkloze. Die krijgen constant emmers stront over zich heen. Ooit zei een moderator mij: beter niets van over je privé loslaten. Dan moet je achteraf niet komen klagen. Het is je eigen schuld. Later werd die politiek dan weer gewijzigd. Dan was iemand persoonlijk aanvallen op zaken die hij/zijzelf bericht had, wél bestrafbaar. Je moest over die dingen "normaal" kunnen discussiëren. Ik steun de laatste interpretatie.
Citaat:
maar twee dingen die ik hier nooit of te nimmer heb gesnopen.
1. Iemand op negeerlijst zetten: Wat haalt dat meer uit dan de eigen kop in 't zand steken?
Ik zit 12 jaar op dit forum en heb tot voor kort nooit de negeerlijst gebruikt omdat dit toch maar je tegenstanders aanspoort nog harder te keer te gaan want je rapporteert ze niet meer en ze worden dan ook niet bestraft. Bovendien krijg je nog alles te zien wat door anderen van hen gekwoot wordt. In feite schijnt het dus niet veel zin te hebben. Behalve dat het de moderatoren hogelijk ontlast.
Citaat:
2. Dat rode driehoekje: Hoe lulliger kan men zich nog gedragen op een forum?
Daar is helemaal niets lulligs aan. De vuiltoeterij en het getrol in serieuze draden moet toch op een of andere manier beperkt worden en het werk van de moderatoren vergemakkelijkt, of niet soms? Het hangt er dan maar van af in welke mate moderatie wil ingrijpen. Dat gezegd zijnde: persoonlijk rapporteer ik niets meer. Nada.

Laatst gewijzigd door eno2 : 8 december 2016 om 14:05.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden