Los bericht bekijken
Oud 26 juni 2004, 00:21   #18
Dies
Europees Commissaris
 
Dies's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2003
Berichten: 6.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KingHagar
Ja, en?
Ja, en? Wat, ja, en? Pelgrim had geen idee waar het over ging en vroeg achter informatie en behulpzaam als ik ben, verstrekte ik die hem.
Ik sprak nergens een waardeoordeel of dergelijks uit, maar goed:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KingHagar
Lijkt me een correcte opsomming van maatregelen om het volk te beschermen tegen de contrarevolutie
En waarom dient het volk beschermt te worden tegen een contrarevolutie? Indien het volk werkelijk achter de revolutie staat en die revolutie steunt dan kan die contrarevolutie toch nooit succesvol zijn, daarvoor hoeft men niet aan vrijheidsbeknotting te doen. Zulke maatregelen doen mij eerder aan het eerste de beste autoriatire, dictatoriale regime doen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KingHagar
De 'oppositie' waar jij het over hebt, zijn de patroons die op allerlei manieren de revolutie trachten te saboteren.
Et alors? Is het verboden om tegen die revolutie te zijn misschien? En hebben bepaalde mensen, die in een bepaalde hokje worden gestoken, soms geen rechten of minder rechten?
__________________
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline