Los bericht bekijken
Oud 10 februari 2017, 09:56   #1048
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.246
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
Leuk (???) en wanneer kan je nu eigenlijk in België een model 3 kopen en geleverd krijgen? Tot nu toe blijven het mooie verhalen en woorden maar meer ...
Geïnteresseerd? Ik lever... de info ...
~ medio 2018 voor West-Europa, dus BE, diegenen die al (vroeg) gereserveerd hebben (eerste week april 2016).

USA is als eerste, te beginnen in Californië en zo verder naar het oosten van de wereld, dus Europa is het volgend werelddeel ergens 2018 dan, naargelang ze hun productie kunnen opvoeren want het Model 3 is wslk voor pakweg 2 jaar uitverkocht schat ik. BE ligt in west_EU dus dat zal nog meevallen voor de ongeduldigen. Ik prefereer een bouwjaar 2019 of zelfs 2020, leuk getal en gegarandeerd zonder premie van Vlaanderen, en eventuele afwerkingsfoutjes zijn eruitgehaald (sowieso garantie) en wie weet al een mooie facelift tegen 2020.

De voorvreugde duurt dan nog wat langer, en gemakkelijker ook wat meer geld te sparen.


Maar wie weet komen er in 2019-2020 ook interessante jaarwagens - met mooie opties - op de markt voor een zacht prijsje. Ieder zijn keuze en zijn kleurtje.


Citaat:
https://www.tesla.com/nl_BE/support/...servations-faq

Veelgestelde vragen over Model 3-reserveringen

Hoe reserveer ik een Model 3?

U kunt een reservering plaatsen op de pagina Uw Model 3 reserveren .

Wanneer wordt mijn Model 3 geleverd?

Model 3 wordt medio 2017* in productie genomen. De geschatte levering voor nieuwe reserveringen is momenteel medio 2018 of later, afhankelijk van het land van levering. Zodra we met de productie beginnen, leveren we de eerste voertuigen af in *Noord-Amerika. We beginnen met levering aan de westkust en schuiven op naar het oosten. Naarmate we de productie verder opvoeren, beginnen we met leveringen in Europa, Azië, het Pacifisch gebied en landen waar links wordt gereden. We vertellen u meer als de productie dichterbij komt.


Hoeveel reserveringen voor Model 3 kan ik plaatsen?
Twee per persoon.

Kan iedereen over de hele wereld een Model 3 reserveren?
Ja, iedereen die uit een land in de vervolgkeuzelijst op onze website komt, kan een Model 3 reserveren.

Wanneer kan ik een proefrit maken in een Model 3?
U kunt achter het stuur van Model 3 kruipen als we beginnen met de productie. We nodigen u uit om in de tussentijd bij een Tesla Store langs te gaan en Model S of Model X zelf te ervaren.
Citaat:
Ik ga ook een wagen op de markt brengen. Graag een voorschot. Hoe de wagen er effectief als productiemodel gaat uit zien, wat hij juist gaat kosten, wat de standaard is en welke opties en vooral wanneer je hem gaat hebben vertel ik nog niet. Zo is Muskie en het straffe is dat zijn oplichtingspraktijken overal bij het plebs als zoete broodjes in gaan. Crazy people
Tesla Model 3 haalt voorlopig 400.000 voorbestellingen, dus blijven dromen Porschkie! Aja, als je jouw reservering echt wil annuleren, gerust doen, want iemand anders zal het model 3 dan iets eerder krijgen.

Citaat:
Ik heb een Model 3 gereserveerd, maar geen bevestigings-e-mail ontvangen.

Wanneer kan ik deze e-mail verwachten?
We hebben bijzonder veel reserveringen voor Model 3 ontvangen. We streven ernaar om u binnen 24 tot 48 uur na uw reservering een bevestigings-e-mail te sturen. Als u uw reservering langer dan 48 uur geleden heeft geplaatst, controleer dan of de e-mail van Tesla in uw map met spam of ongewenste e-mails terecht is gekomen. Als u de e-mail nog steeds niet ziet staan, stuur ons dan een bericht via [email protected].

Kan ik mijn reservering voor Model 3 annuleren?
Ja, u kunt uw reservering altijd annuleren. Log in op uw Tesla-account. Daar staat een link waarmee u uw reservering kunt annuleren. Het kan afhankelijk van uw land van levering tot drie weken duren voordat de restitutie op uw rekening staat.


Waarom heb ik geen factuur voor mijn reservering van Model 3 ontvangen?
Uw reserveringsaanbetaling voor Model 3 is volledig restitueerbaar. Er is daarom geen factuur beschikbaar voordat de reservering is omgezet in een bevestigde bestelling. Er staat echter een officiële bevestiging van uw reserveringsaanbetaling in uw My Tesla-account.
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 10 februari 2017 om 10:25.
Micele is offline   Met citaat antwoorden