Discussie: Onrust in Syrië
Los bericht bekijken
Oud 15 april 2014, 16:31   #10019
julian
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 november 2011
Berichten: 4.737
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doge Bekijk bericht
Voor de laatste keer en nu ga ik het echt niet meer herhalen, tot nu toe heeft de VS nog nooit, ik herhaal toch, nog nooit hun B52 bommers ingezet voor een grote aanval enkel om slimme bommen te droppen.

Als jij wil geloven dat ze dat deze keer opeens wel zouden doen dan zal dat wel zo zijn, die vliegtuigen gaan dan vertrekken uit de VS over de oceaan, tijdens de vlucht bijtanken om dan 13 slimme bommen af te smijten en dan terug naar de VS om onderweg opnieuw bij te tanken. Klinkt volledig geloofwaardig, echt.

Nu, de vliegtuigen worden volgend jaar blijkbaar aangepast om meer van die slimme bommen te kunnen dragen dus het kan wel een trend zijn, dat moet ik toegeven. Een stratosferisch bombardement lijkt me tegenwoordig moeilijk publiekelijk te verdedigen.

Gij zijt weer aan het vervalsen. In een aanval uitsluitend gericht tegen puntdoelen gaat de B 52 kruisraketten en/of slimme bommen gebruiken. Vrije val bommen zijn voorbehouden aan een ander type doelen. Alle militaire operaties van de laatste 25 jaar bevestigen dat.
Gij hamert altijd op dat carpet bombing omdat dat in uw propagandistisch plaatje past.
julian is offline