Los bericht bekijken
Oud 24 januari 2016, 07:41   #27
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
subocaj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2010
Berichten: 15.948
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Kan jij niet één keer op een draad reageren zonder er een N-VA-er bij te betrekken?
Volstaat het niet dat je geen enkele draad kunt opstarten zonder er de N-VA bij te betrekken.
De druiven moeten wel héél erg zuur zijn nu de N-VA de plaats inneemt van de sossen. Nochtans is daar niks abnormaals aan gezien de N-VA ruim dubbel zovel kiezers had als de rooien.

Hier is Renny.



Hopelijk lukt het nu om voor één keer een paar woorden uit je strot te krijgen die betrekking hebben op de titel van draad.

Zelfs Hans gelijk geven dat hij de verdediging van gedegradeerde directeur op zich neemt mag, hoor.

Als je iets zinnigs te zeggen hebt over de blabla zonder boemboem van Homans, dan mag je daar zelfs een draad aan wijden.
Wel in het juiste katern, hé? Niet bij de persmededelingen.
Hopelijk lukt het voor jou om eens een verband te leggen tussen de ene leugen en de andere.


Dacht je niet dat Homans en alle andere N-VA-ers op het moment dat ze "trouw" zworen aan de koning aan het liegen waren.

Trouwens ik denk dat ik zelden een draad opstart.
Als ik zie dat er hier zijn die er iedere dag bij ieder krantenartikel een of meerdere opstarten.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden