Los bericht bekijken
Oud 14 juli 2017, 07:24   #6909
Drosamadaris
Minister
 
Geregistreerd: 2 februari 2014
Berichten: 3.755
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Nee hoor, 102 ukp. Klik maar.
Nope, ook vandaag 33.10£ - en dat zelfs met jouw link (niet diegene die niet werkt, uiteraard).


Citaat:
Ik heb het opgezocht je kunt voor 10 pound inderdaad van Paddington naar Bristol,
Kijk nu, waar het eerst absoluut niet mogelijk was, is het nu plots wel mogelijk 😃
Weet je wel wat je wil eigenlijk?

Citaat:
echter ten vroegste 10 augustus. Dus als je betaalbaar wil rijden met het Britse spoor moet je minstens een maand op voorhand reserveren.
Ben je zeker dat dat beter is dan het Belgische systeem, en dat de Belgen daar op zitten te wachten?
Dat is absoluut beter dan het Belgische systeem; en vooral, het is een pak goedkoper voor de UK maatschappij, dan de NMBS is voor de BE maatschappij. En daarbovenop is het dan ook nog eens goedkoper voor de reiziger zelf, en dat voor een trip die quasi twee keer zo lang is.

Citaat:
Uw "Goebbels argumenten" vermelden er wel niet bij dat bijna niemand in België een maand op voorhand boekt, en dat bijna niemand dat tarief betaalt, omdat er veel goedkopere tarieven bestaan.
Die goedkopere tarieven bestaan daar ook, en die komen zelfs goedkoper uit dan jouw goedkopere tarieven bij de NMBS. Zie boven, uiteraard .
Dat jij verder claimt dat bijna niemand normale tickets neemt, boeit geen hond. Niet alleen onderbouw je dat niet, het doet er verder domweg niet toe aangezien je claims er domweg over gingen dat de NMBS goedkoper is dan British Rail. Quod non.
Dat jij nu continue de boundaries van je claim moet aanpassen, is domweg te wijten aan het feit dat je in de eerste plaats ongefundeerde claims maakt.

Citaat:
Zelf heb ik de interne statistieken gezien die op intraweb worden gepubliceerd, de volle prijs wordt betaald door 6% van de reizigers. Ook als je vandaag of morgen wil vertrekken. In België moet je geen maand wachten om betaalbaar te kunnen reizen.
Jij claimt dat je interne statistieken hebt, maar dat bewijst niets .
En verder doet dat er zelfs niet eens toe, aangezien je claim dat de NMBS goedkoper is, intussen al etterlijke keren onderuit gehaald is.

Citaat:
Ik raadt iedereen aan om op deze links de klikken en te zien dat dromedaris een zeveraar is. Het volle tarief is 102 pound, dat betaal je vanaf 4 u 's middags tot s avonds.
Ah kijk, de Goebbels schiet weer in actie. Drosamadaris is een zeveraar, of toch minstens op de piek-uren
Maar euh, laat ze gerust klikken; ze zullen opnieuw een leugen spotten: om 4h ’s middags betaal je 44.7£...

Citaat:
Je kunt een gopas of railpas ook online aankopen.
Wow, impressionant, de NMBS laat in digital tijden toe om online te kopen. Zoiets?

Citaat:
Pendelaars of hun werkgever betalen zowiezo al veel minder, dan heb je nog allerlei sociale tarieven waar veel mensen gebruik van maken, super goedkope tarieven voor studenten, senior tarieven, summer deals (6 euro heen en terug), weekendbiljets, key-cards, het houdt niet op.
As said, die he je in UK ook, en dan betaal je nog minder dan jouw fameuze 7.7€ voor die trip nar Paddington naar Bristol

Citaat:
Conclusie, de gemiddelde reiziger in België betaalt weinig, alleszins geen 18% van hun totale budget zoals in het VK. Verre van zelfs.
Daarmee dat alleen al de subsidie aan de NMBS meer kost aan de maatschappij, dan British Rail in zijn totaliteit kost aan de UK maatschappij. Zie boven, what else...

Citaat:
Die 102 pound verkreeg ik door op de site te klikken die jij me aanraadde.
Vanaf 4 u 's middags kost Londen Bristol 102 £...
Zoals al aangegeven, ook dat is een leugen, het kost er immers maar 44.7£ om 16h.

Citaat:
Wel, zeker is dat je bij de NMBS op gelijk welk moment kunt vertrekken, en voor 120 km. nooit meer dan 17 euro zult betalen.
Ook dat gaf ik eerder al aan voor de leugen die het is: de kost is 17.4€; dat is wel degelijk meer dan 17€.

Citaat:
(trouwens er is een maximum tariev, ik denk dat het 17 euro is, dus ook voor Oostende Arlon zul je niet veel meer betalen als maximum prijs)
En nog een leugen.
Oostende Arlon kost je enkel 21.90€; ook dat is meer dan 17€.
Voor iemand die rechtstreeks of onrechstreeks voor de NMBS werkt en zogenaamd toegang heeft tot interne statistieken, moet je nogal veel assumpties maken, niet?

Citaat:
In het VK is dat NET iets anders... daar gaat het al gauw over heel andere bedragen, tenzij je een maand op voorhand boekt...
Yeah, so what? Jij stelde dat de NMBS goedkoper was, intussen is aangetoond dat dat niet zo is. Jouw probleen dat je pertinent je eigen grenzen moet bijstellen en jouw probleen dat je pertinent services eist waar een ander dan blijkbaar maar moet voor betalen (gezien de grotere impact van de NMBS op de BE maatschappij).
Drosamadaris is offline   Met citaat antwoorden