Discussie: Nummer 29 of 19?
Los bericht bekijken
Oud 17 juli 2017, 13:45   #92
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.210
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Alleen idioten vinden stereotypering grappig tot men ze zelf door de mangel haalt, dan blijft er alleen huillie huillie over zoals in dit onderwerp als we over de genen van hun duitse voorouders beginnen, dan is het plotseling niet meer grappig.

& ja dat doe ik dus ook ongeacht jullie gevoelige duitse genen.
Ik voel me niet meteen door de mangel gehaald moet ik zeggen. Er is gewoon niks grappigs aan wat je zegt. Ik snap niet wat er "verkeerd" zou moeten zijn aan het hebben van Duitse genen. Maw, ik snap de clou van uw mop niet, ergo niet grappig. Vandaar dat die nitwit uit de openingspost ook niet grappig was, hij moest namelijk zijn mop nog beginnen uitleggen. Jim Jefferies aan de andere kant, die verstaat wel de kunst om stereotypering grappig te maken.

Maar goed, waarschijnlijk ben jij een aziaat met lange tenen. Wel vreemd, want meestal hebben jullie een kleine... en korte voetjes.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 17 juli 2017 om 13:46.
fox is offline   Met citaat antwoorden