Discussie: Dubbelnicks
Los bericht bekijken
Oud 22 november 2014, 09:54   #7
Pontifex
Super Moderator
 
 
Geregistreerd: 2 juli 2011
Berichten: 6.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Visjnu Bekijk bericht
Bestaat de mogelijkheid niet om gewoon bij het registreren van een nieuwe username een 'gratis' e-mail adres niet te aanvaarden? Geen waterdichte methode, maar dit maakt het toch vrij moeilijk om oneindig vaak terug te komen.
Dit is het overwegen waard.

Citaat:
Een nadeel is echter dat dit systeem mogelijk nieuwe gebruikers gaat afschrikken.
Ik denk dat we stilaan een keuze moeten maken tussen kwaliteit en kwantiteit.
Het bedroevende niveau van talloze posts, het getroll, het gespam, het gescheld,... schrikt waarschijnlijk ook nieuwe gebruikers af.


Citaat:
Persoonlijk ben ik echter wel niet zo'n fan voor het verbannen van gebruikers. Er zijn hier forummers (geweest) waarmee je heel aangenaam en rationeel kunt converseren, maar die ook plotseling een uitval van hysterie lijken te vertonen. Ik denk eigenlijk niet dat die mensen daar iets aan kunnen doen en dat dit eerder pathologisch is.

Persoonlijk ben ik ook tegen bannen.
In principe hoeft niemand geband te worden, want bijna elke opinie mag hier vrijelijk verkondigd worden.
Wie dat doet op een normale manier, zonder de personen aan te vallen, loopt geen enkel risico.
Gewoon op een normale wijze onze diensten gebruiken, binnen het voorziene kader (i.e. politieke discussie) is al wat we vragen.


Pontifex.
Pontifex is offline