Los bericht bekijken
Oud 28 maart 2013, 15:06   #15
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20130321_028

De eerste spitsstrook in Vlaanderen is er evenwel in geslaagd de file op de Antwerpse buitenring met 25 procent te verminderen.

Dus het helpt toch om vakken bij te leggen... De groen mantra dat banen verbreden geen oplossing zijn voor de files door het aanzuigeffect, vliegt hierbij in de vuilbak. Een spitsstrook zorgt dat het verkeer vlotter kan rijden en minder lang in file moet staan. Bij deze mag de minister ipv trajectcontrole te installeren op alle fileplaatsen spîtsstroken maken voor mij...
Als vlaanderen ipv 1000km file daardoor 750km file heeft, zal er toch één minister zijn die zorgt dat die miljoen werknemers elke dag een kwartier tijd winnen. 450Miljoen euro tijdswinst in Belgie door spitsstroken te maken...
De volledige ring van Brussel mag één spitsstrook worden..;
Natuurlijk heb je minder file als je de wegen verbreedt. Als je meer treinen in gebruik neemt, zit je ook comfortabeler in de trein. En je punt is?
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden