Los bericht bekijken
Oud 6 oktober 2005, 21:19   #20
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlaanderen Boven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 mei 2003
Locatie: Leuven, Vlaanderen
Berichten: 12.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door armoede
U behoort zeker tot het uitverkoren ras en op een aardbol waar enkel en alleen maar leven mogelijk is. In de oneindigheid van het heelal zal er wel ergens leven zijn.
Ik zeg helemaal niet dat enkel op deze aardbol leven mogelijk is. Ik zeg gewoon dat het toevallig deze aardbol is geweest waar leven is ontstaan, en dat ik het weinig waarschijnlijk acht dat dat ergens anders gebeurd is.

Leven is namelijk enorm tegennatuurlijk. Het is sterk gesimplificeerd: orde scheppen uit de chaos in een omgeving die 100 % neigt naar chaos.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Vlaanderen Boven on 06-10-2005 at 22:20
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door armoede
U behoort zeker tot het uitverkoren ras en op een aardbol waar enkel en alleen maar leven mogelijk is. In de oneindigheid van het heelal zal er wel ergens leven zijn.
Ik zeg helemaal niet dat enkel op deze aardbol leven mogelijk is. Ik zeg gewoon dat het toevallig deze aardbol is geweest waar leven is ontstaan, en dat ik het weinig waarschijnlijk acht dat dat ergens anders gebeurd is.

Leven is namelijk enorm tegennatuurlijk. Het is sterk gesimplificeerd: orde scheppen uit de chaos in een omgeving die 100 % neigt naar chaos.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door armoede
U behoort zeker tot het uitverkoren ras en op een aardbol waar enkel en alleen maar leven mogelijk is. In de oneindigheid van het heelal zal er wel ergens leven zijn.
Ik zeg helemaal niet dat enkel op deze aardbol leven mogelijk is. Ik zeg gewoon dat het toevallig dezeaardbol is geweest waar leven is ontstaan, en dat ik het weinig waarschijnlijk acht dat dat ergens gebeurd is.

Leven is namelijk enorm tegennatuurlijk. Het is sterk gesimplificeerd: orde scheppen uit de chaos in een omgeving die 100 % neigt naar chaos.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Vlaanderen Boven : 6 oktober 2005 om 21:20.
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden