Los bericht bekijken
Oud 13 november 2006, 21:07   #103
Dude
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 31 juli 2006
Berichten: 54
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door adembaba Bekijk bericht
Nogmaals, als jij zegt "Alle Moslims", dan voelt iedereen zich aangesproken, zowel de goede als de slechte.
Als ik vb zeg "dood aan alle Vlamingen", dan voel jij je toch ook aangesproken? Logica man, logica

Ik ga heus niet naar Antwerpen/Brussel gaan om daar de slechte ontspoorde gasten/bendes te doen kalmeren. Kans is waarschijnlijk groot dat ik zelf het slachtoffer word.
Dat lijkt me eerder de taak van de ouders of weet ik nog veel wie. Maar niet mijn taak. Ik ken die mensen niet eens....

Zal ik alle Belgen een pedofiel noemen door de Dutroux-zaak? Neen, want ik weet dat niet alle Belgen zo zijn. Maar als een vreemdeling iets slechts doet, ja, dan zijn ze allemaal slecht....Dit is dus uw logica. Eigenlijk zou ik u een pedofiel moeten noemen....mocht ik uw logica volgen...


Dat is de taak van de Politie,en dat is nu net het probleem.

Weete nog toen ze die twee gasten aan het zoeken waren(van die roofmoord in Brussel) dat ze ene volgde en dat die flikken werden tegengehouden door tientallen vrienden??

Weete da nog awel dat is de reden waarom in concentratiebuurten die Moslims zo wetteloos hun gangen kunnen gaan,de flikken hebben er bang van en treden er dus ook bijna nooit tegenop.

Nog een reden om op Vlaams Belang te stemmen,er is geen klop gedaan tegen die beschermers van die moordenaars,die linkse politiek dat hier heerst heeft dat weer getollereerd.

Ik begrijp echt niet naar wat voor een maatschapij die eigenlijk streven,een maatschapij waar kernen van Moslims bijeenwonen die zich distansieren van onze wetten en waarden ??

Is dat de maatschapij dat die willen?

Godsdienst op zo'n extreme mannier is in onze cultuur toch al lang achterhaald.Waarom moeten wij ons nu opnieuw inlaten met zo'n dwaze ideologie.

Laatst gewijzigd door Dude : 13 november 2006 om 21:08.
Dude is offline