Los bericht bekijken
Oud 23 maart 2009, 16:00   #78
TypO
Gouverneur
 
TypO's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2004
Berichten: 1.218
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike Bekijk bericht
Eigenlijk is het bina niet te geloven, dat er nog steeds OENEN zijn die de ene barbarij met de andere proberen goed te praten.

Heb jij enig bewijs, eigen ogen of onverdachte bron, dag en uur, waarbij palestijen zich doelbewust verschuilen achter een drom kinderen? Of loop jij je gewoon mee met de vergoeilijking van Israel om op kinderen te schieten.
Mag heir de politie schieten ope een misdadiger die zich schuil houdt achter een kind? Geef het feit dat die bandiet dat doet iemand het recht om nog maar de kans te lopen een kind te verwonden?

Arabieren gebruiken hun kinderen NIET als zelfmoorcommando. Er zijn geflipte ouders die dat doen, individuen die daarvoor gestraft moeten worden.
Wie geeft iemand het recht om algemeen op vrouwen en kinderen te schieten, omdat er vrouwen en kinderen zijn die al of niet bewust misdaden begaan?

Vorige week bij het laatste joods carnaval, was vermommen in militiar de tophit nummer één bij de jeugd. in de krant stonden foto's van joodse kindsoldaten, bij wijze van spreken. Bent u overtuigd dat de ene echt zijn, en de andere maar om te lachen, dan dient u dit eerst te bewijzen.
Er bestaan ook foto's van joodse kolonisten die hun kinderen wapens laten dragen en schietles geven.

Blijkbaar zijn er nog steeds OENEN die alleen uit één oog kijken, en dus met opzet maar één kant willen zien.


kijk, ik spreek de joden niet goed. integendeel.
Maar ik vind dat de arabieren zich meestal nog iets minder geciviliseerd gedragen dan de joden.
Daar mag u van zeggen wat u wil.
Het soort foto's die ik effe had opgesnord vind je enkel over arabieren.

arabieren vechten in éénder welk conflict, quasi altijd zonder uniform, en altijd bevinden hun raketinstallaties en mortieren zich in burgergebied.
dat zij vanuit burgergebied naar de vijand schiet dat mag, maar de vijand zou niet mogen terugschieten?

De joden zitten daar niet op hun plaats. dat is zeker. En ze gedragen zich allesbehalve. Maar hen met alle zonden van israel overladen... de arabieren zijn ook niet zo'n doetjes he.

en dan nog effe over wat ik in het vet heb gezet in uw tekst;
veel contact met islamieten? want die zeggen ook altijd (tegen ons dan he)
mensen die anderen het hoofd afsnijden zijn geen echte moslims, en dat is dan zogezegd niet de echte islam die dat voorschrijft en stenigen is ook niet islam, islam is liefde. dat is zever he.

en btw, bedankt om mij een oen te noemen.
gewoon omdat ik van mening verschil, noemt u mij een oen.
Het toont aan hoe vast u zit in Uw grote gelijk en hoe u tov andere meningen staat.
U bent waarschijnlijk zo iemand die steeds begrip vraagt voor vanalles en nog wat, maar zelf blijkbaar niet uit zijn eng hokje geraakt.


en dan nog effe dit, ik praat geen barbarij van anderen goed. Ik smijt die van nog anderen erbovenop.
Maar dat de arabieren barbarijen begaan kan precies niemand toegeven.
__________________
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.

Laatst gewijzigd door TypO : 23 maart 2009 om 16:01.
TypO is offline