Los bericht bekijken
Oud 7 oktober 2017, 13:16   #8748
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.295
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Ik denk dat je het vooral hebt over grote bedrijven die nu een groot voordeel halen uit de Spaanse geldkas... Multi-nationals, banken, mutualiteiten...

Hoe lang ben jij eigenlijk naar school geweest ? Mutualiteiten, zijn dat bedrijven voor jou ?

Citaat:
Ik weet niet of het verlies van zulke zuigers op lange termijn erg verlieslatend is voor een onafhankelijke regio... Nieuwe, betere, menswaardigere bedrijven zullen zich nu, zonder valse concurrentie veel gemakkelijker en veel beter kunnen ontwikkelen...
Los van je absurde vermelding van mutualiteiten, dus multinationals en banken zijn "zuigers" ? Door wat ga je die eigenlijk vervangen in een nieuwe autarkie aan de middelandse zee ? Start-ups in de meloenenteelt ?

Citaat:
Alles moet op termijn gezien worden... Door enkel met zijn neus op de feiten geplakt te zitten, mist men dikwijls echte kansen...
Een jaar of tien doffe economische ellende voor een regio waar de helft van de bevolking tegen die shit is , maar dat is geen zorg voor een niet werkende huisvrouw die 1000 km verder zit te leven uit de hand van haar vent, aka de grote francofonie...

Citaat:
Dat die bedrijven dan maar de Catalaanse schulden met zich meenemen... Andere en betere zou ik zeggen...

Tot zonet dacht ik, scolarisatiegraad lager middelbaar, maar ik ga dat moeten naar beneden stellen...


Bedrijven die publieke schulden "meenemen"... waar haalt men zulke onzin ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...

Laatst gewijzigd door Pandareus : 7 oktober 2017 om 13:45.
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden