Discussie: Trump POTUS 2016!
Los bericht bekijken
Oud 22 augustus 2017, 00:07   #3464
fbpolitics
Gouverneur
 
fbpolitics's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2012
Berichten: 1.265
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
...om te beginnen...
Dat jij de zaken al valselijk voorstelt daar Trump wel degelijk iets specifiek bij naam te noemen had en dat niet deed en uiterst rechts ( in Be ) iets bij naam noemt om een hele populatie valselijk te beschuldigen en te stigmatiseren.

Allez dat zegt dus al genoeg over jezelf
Als u het verhaal rond Trump zou nagaan in dit geval, heeft hij eerst niets gezegd, en nadien wel - ook mede door de media en omdat hij nieuwe info verkreeg.
Kan ik hieruit afleiden dat u de eerste reactie van Trump heeft gemist? Indien niet: waarom dan deze reactie?

Uiterst rechts in BE beschuldigt en stigmatiseert een hele populatie valselijk? Wat met de religie der vrede waarbij in hun koran staat geschreven dat alle ongelovigen mogen/moeten sterven??


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
neen hoor weeral klopt dat verhaal niet

Daar waar links betoogt of manifesteert vindt rechts het doodnormaal een tegenbetoging te mogen organiseren
Als het dan boel wordt dan is het zogezegd linkse onverdraagzaamheid

Daar waar rechts betoogt of manifesteert vindt rechts het doodnormaal dat er geen tegenbetoging van links mag zijn want dan is het zogezegd linkse onverdraagzaamheid

Weeral gelogen daar rechts blijkbaar alles mag van jou en links niks
Alleen worden de betogingen van rechts uitvergroot en gestigmatiseerd door het politiek correct denken.

En ik vermeldde ook de vakbonden die alles kort en klein sloegen alsook de politieman enige tijd terug, en dat dit onder de mat wordt geveegd. Ook dit heeft u niet gezien en ontkent u ook?
Trouwens: volgens mijn info hebben (uiterst) rechts geen vakbonden

En neen hoor: uiterst links mag alles, en rechts mag niets. En zie tot waar het ons heeft geleid: tot de rand van een volgende (burger)oorlog. We kunnen blijven pamperen, waarbij zij met aanslagen hun dankbaarheid tonen.

Decennia lang hebben we geprobeerd hen duidelijk te maken om te integreren, en niets lukt omdat ze niet willen integreren. Alleen ons onderwerpen en overheersen.
Vergis u niet: ook u zult ten onder gaan als u geen gelovige bent.

U zal het zeer zeker niet met mij eens zijn, en hoeft ook niet. Maar denk eens aan volgende: wat als ik gelijk heb?
.
__________________
- Om onze vrijheid die onder luid applaus blijvend wordt ontnomen terug te krijgen, zal een enorm grote meerderheid vallen.
Het enige doel is de coronapas, de schande, die te allen prijze blijvend zal en moet worden ingevoerd.

- Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig?
- rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog?

Laatst gewijzigd door fbpolitics : 22 augustus 2017 om 00:12.
fbpolitics is offline   Met citaat antwoorden