Los bericht bekijken
Oud 12 oktober 2017, 11:27   #394
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard curator !

Waarde mevrouw de curator
ik mail U vanuitTenerife met de gmail van mijn vrouw
Ik was ten zeerste verbaasd te vernemen dat U strafklacht gaat neerleggen wegens "sterfhuisconstructie"
ik verzoek U dringend op het internet even de definitie van een sterfhuisconstructie te willen nazien.
U zal dan zelf kunnen vaststellen dat er helemaal geen nieuwe zaak "NEW HAARVISIE" is opgestrart.
U bent in het bezit van het ganse actief vermits Inge vrijwillig de ganse inboedel heeft afgestaan aan U.
U kan dus via moeyersons het handelsfonds verkopen om gedeeltelijk de schuldeisers te betalen.
Bovendien gaat U voorbij aan het feit dat een sterfhuisconstructie niet bepaald is in de strafwet ,het woord
wordt nergens vernoemd.Een sterfhuisconstructie wordt gesanctioneerd wegens ontdraging actief of misbruik van
vennootschapsgoederen.
Verder is de sterfhuisconstructie in Belgie gelegaliseerd sedert 2009 .
Een faillissement is niet meer van openbare orde (men kan er van afwijken via WCO 2)
En WCO 3 is zelfs een schoolvoorbeeld van een gelegaliseerde sterfhuisconstructie.
Elke sterfhuisconstructie is legaal indien de activa wordt verkocht onder gerechtelijk toezicht ,dwz via:
Een curator
Een gerechtsdeurwaarder (openbare of minnelijke verkoop)
Een gehomologeerd vereffenaar
De rechtbank via wco 3
Aanvankelijk wa het de bedoeling om een doorstrart met u te organiseren via een bod op het immatriele activa :
naam
goodwill
recht op huurceel
contacteer even uw collega theugels waar wij de constructie doen inzake faling bako international.
Na de aardvershuiving in 2009 heb ik 21 sterfhuisconstructies ontwikkeld die allen gebaseerd zijn op het princiepe van verkoop van activa onder toezicht van de rechtbank,al deze sterfhuisconstructies zijn verwerkt in procedures,instructies en documenten in het iso 9001 systeem.De constructies zijn voorgelegd aan diverse advocaten en curators en nergens werd een onwettelijkheid vastgesteld.
Verder heb ik mijn strafrechtelijke veroordeling als basis gebruikt om de fouten die ik toen heb gedaan en waarvoor ik terecht ben veroordeeld niet meet te herhalen.
mijn erelonen mogen nooit aangerekend worden aan het bedrijf in moeilijkheden ,maar enkel aan de nieuwe geredde vennootschap ,waardoor ik mij nooit meer kan schuldig maken aan ontdraging activa.

Voor het neerleggen van de boeken is er eerst nog gepoogd om de zaak zelf te saneren en te reorganiseren,mercurius trad hier op als raider en niet als palliatie zorg.
Mercurius nam de aandelen over via een van haar maten en betaalde via overdracht lopende rekening.
Deze lopende rekening mocht op termijn worden afbetaald.
we zijn de sanering opgestart via een WCO 1 en probeerde 50 percent van de schulden kwijt te schelden.
Hierdoor zou de zaak gered zijn en zou Mercurius winst maken gezien de lopende rekening afbetaald werd uit de winsten van de geredde oude zaak .
Inge verkoos echter te stoppen omdat zij een aanbod als werknemer had gehad van een ander kapsallon.
Dit aanbod wa een goed aanbod en ik heb dan ook Inge gedviseerd het aan te nemen.
Hierdoor was ik genoodzaakt de alarmbel procedure te houden en te adviseren om de boeken neer te leggen
ik kan mij niet voorstellen iets illegaals of strafrechtelijk gedaan te hebben.
Mag ik U daarom beleefd verzoeken om bij Uw strafklacht deze mail te voegen,een strafrechtelijk onderzoek is immers zowel ten laste als ten ontlasting.
Mijn adres in Belgie is het Coñi adres van Mercurius
Herman vosstraat 5 bus 7
2600 Berchem
ik ben in Belgie vanaf 10 oktober en dan kan je mij terug bereiken op mijn normaal e mail adres
vriendelijke groeten
ps lees ook eens het verschil tussen sterfhuisconstructies en slachthuisconstructies welke wel fraude zijn,ik voer al jaren een strijd tegen slachthuisconstructies via pers ,blog en politic be.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden