Los bericht bekijken
Oud 17 oktober 2017, 04:07   #400
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard RES het andere geld

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Goh, als het uw bedoeling is om te doen denken dat u niet geschoold bent, bent u daarin met vlag en wimpel geslaagd, hoor. Gezien de lachwekkende juridische onzin die u hier in de regel uitkraamt is het immers volstrekt duidelijk dat u niet geschoold bent.

U doet daar overigens weliswaar stoer over, maar de vaststelling is dat uw vermeend pientere projectjes andermaal als een gebakken luchtpudding zijn ingezakt, en dat uw constante blunders niet uw tegenstanders tot volkomen onvermogen hebben gedreven, maar uzelf.
Eens zien hoe RES hierop gaat reageren: alles draait allang niet meer of ik art 60 kan of mag toepassen of ik al dan niet afstand heb gedaan in hoger beroep ,maar of ik HANDELAAR was of ben op het moment van het zenden van de bewuste mails.

Wij zitten nu in toepassing van art 748 bis ,geen synthese conclusies maar enkel standpunten innemen over de vraag van de voorzitter :

Is Van der Es HANDELAAR ??

Want zo niet is de eerste zaak onontvankelijk gezien de inbreuken en het kortgeding enkel tussen handelaars kan en niet tussen een burger en een handelaar !!

Het Hoger beroep past nu haar devolutieve macht toe ambtshalve en heeft de zaak formeel gesteld aan de partijen .

Wij moeten nu formeel standpunt innemen in de vorm van besluiten buiten de conclusie termijn (nieuw 748 bis)

Ik ben nog steeds wachtende op het standpunt van Michel Tanghe.



Zee,Zand en zon
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden