Discussie: Forum ondertitels
Los bericht bekijken
Oud 16 april 2004, 11:39   #9
Spetsnaz
Europees Commissaris
 
Spetsnaz's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2003
Locatie: Merksem
Berichten: 6.016
Stuur een bericht via MSN naar Spetsnaz
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sHift.
U begrijpt mij verkeerd - mijn eigen rang zal mij stevig worst wezen. Ik vond het gewoon treffend, wat meteen de reden is voor het 'van mijn tak maken' vanaf post 2 - ik zag het toevallig na mijn eerste post. Ik til er niet zo zwaar aan als ik misschien liet uitschijnen in mijn enthousiasme, maar ter verduidelijking van een punt kan overdrijving wel eens handig zijn.

Okay, ik volg de machtsredenering en de plaats van de vreemdeling daar in, maar dan nog zie ik niet in waarom er een hiërarchie moet zitten onder discussiepartners. Het is evident dat er moderators moeten zijn, maar waarom zou iemand die hier meer tijd doorbrengt een hogere status in gesprekken moeten hebben dan iemand die hier slechts sporadisch rondkijkt?

Als u mij nu wilt excuseren, ik ga mij snel laten naturaliseren door uw forum vol te spammen.
Oh, maar wees gerust, die "status" : daar kijkt echt niemand naar zenne. Het zou bijzonder belachelijk overkomen om je rank in een discussie als argument te gebruiken.
Neem nu Paulus, die heeft al 3500 posts met zijn tweede account en er luistert nog niemand naar

aha, nog een spammerke!
Spetsnaz is offline   Met citaat antwoorden