Los bericht bekijken
Oud 18 januari 2003, 18:40   #31
Fredje
Partijlid
 
Fredje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 januari 2003
Locatie: Leuven
Berichten: 201
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot
U bent enorm vijandig tegenover ons Belgenland, maar toch beweert u geen Vlaamsch-nationalist te zijn?
Zolang ik niet weet wat het begrip Vlaams-nationalist precies inhoudt kan ik niet zeggen of ik er een ben of niet (dat is mijn mening) en ik neem aan dat er ook wel verschillende soorten zijn.
En 'ons belgenland' heb ik (naar mijn weten) nog niet aangevallen. Wel zinloze uitspraken als 'een Vlaming is iemand uit W-of O-Vlaanderen en niets anders, het gaat hier om de betekenis van een woord en dat ligt vast.
Ook het niet willen toegeven dat een Belg ook Vlaming of Waal is, vind ik redelijk idioot. Je kan tegen het bestaan van de gewesten zijn, maar ze zijn er en het niet erkennen ervan is kijken met oogkleppen(alles behalve realistisch dus).

Wat mij daarentegen wel opvalt is dat de argumenten van de Vlaams-nationalisten hier vaak correctere informatie geven en zinvoller zijn.

Toen ik hier (nog niet zolang geleden) de eerste keer kwam was ik noch flamingant, noch belgicist. Ik had nog nooit echt nagedacht over de kwestie.
De argumenten van de vlaams-nationalisten doen mij geloven in hun standpunten, niet mijn haat jegens België (want die is er niet).
Fredje is offline   Met citaat antwoorden