Los bericht bekijken
Oud 22 april 2017, 13:06   #196
HOUZEE !
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 oktober 2008
Berichten: 4.837
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
U mag dit denken maar daarom heeft u nog geen gelijk. Hebben vrouwen hier niet bij wet gelijke rechten? Hebben mannen niet net zoals vrouwen stemrecht?
U bent ook verkeerd met uw opmerking over mannen en kosten en baten, want het is andersom, omdat vrouwen economisch niet langer afhankelijk zijn van kostwinners binnen een huwelijk, stappen ze sneller op of trouwen niet.

Mannen die vrouwen thuis houden, hen niet laten werken, en hen dan afdanken betalen alimentatie, omgekeerd ook, terecht niet? Wel dan.
Beide huwelijkspartners hebben dus gelijke rechten.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
U mag dit denken maar daarom heeft u nog geen gelijk. Hebben vrouwen hier niet bij wet gelijke rechten? Hebben mannen niet net zoals vrouwen stemrecht?
U bent ook verkeerd met uw opmerking over mannen en kosten en baten, want het is andersom, omdat vrouwen economisch niet langer afhankelijk zijn van kostwinners binnen een huwelijk, stappen ze sneller op of trouwen niet.

Mannen die vrouwen thuis houden, hen niet laten werken, en hen dan afdanken betalen alimentatie, omgekeerd ook, terecht niet? Wel dan.
Beide huwelijkspartners hebben dus gelijke rechten.
Zoals je zelf stelt : vrouwen zijn niet langer economisch afhankelijk van mannen. Ze hebben dus geen mannen meer nodig. Ik pas mij aan die realiteit aan. Vanavond ga ik een wandeling maken met kameraden door het Pajottenland, en dan gaan we een kleinigheid eten. Dat is het goede leven. Ik zal dan eens denken aan hoe gelukkig al die mannen zijn die vanavond naast hun 'schatje' naar 'so you think you can dance' gaan kijken, lol. Mannen hebben geen vrouw meer nodig, en dat besef is razendsnel aan het groeien. Een feministe is gewoon onaantrekkelijk en veeleisend. 'Men on Strike'! Wij zijn levenslang op vakantie en de vrouwen blijven kinderloos achter. We zullen dan nog eens zien wie niet zonder wie kan.

https://www.amazon.com/Men-Strike-Bo.../dp/1594037620
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden