Los bericht bekijken
Oud 30 december 2012, 20:23   #36
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Berichten: 18.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Erger nog, blank zijn IS tegenwoordig al racistisch...
2!!!



Dit vind ik overigens een zeer knappe dame! De terechte winnares lijkt me! Veel mooier dan wat we in België de jongste jaren de revue al zagen passeren en het moet gezegd, iedereen besefte dat de jongste (of misschien is er inmiddels al een nieuwe) winnares (mix Congo België, donker en van Brussel) een zo politiek correct mogelijke beslissing was.

Een miss-verkiezing draait om schoonheid en présence, iets in het hoofdje hebben is ook belangrijk, maar ondergeschikt.
En huidskleur al zéker!
Dat lobbygroepen dit achter de schermen proberen te veranderen, is absurd.

Ziekelijk, walgelijk en beangstigend, doch conform allerlei tendenzen. Regelmatig merk ik meer en meer op facebook bv ware clan-oorlogen tussen Belgen die beweren multicul-aanhangers te zijn (veelal mensen die dat beweren op basis van bv een buitenlands lief, niet beseffen dat ze zich dan in een bi-cultuur en zeker niet in een multicultuur storten of mensen die naar eigen zeggen in een multicul omgeving wonen (maar in de praktijk in een witte wijk wonen ver weg van alles wat multicul is) die mensen viseren waarvan ze dènken dat zij tégen multicul of wat dan ook zijn!!!
Nogmaals: waarvan zij menen dat ... het vermoeden hebben is genoeg om een hele ketel met verwijten over je heen te krijgen en een halve rel te laten losbarsten. Daar heb ik recent voorbeelden legio van gezien.
Er ontstaan nog net geen burgeroorlogen tussen "eigen volk" omdat dit eigen volk dus meent dat iemand tegen volk met een ander kleurtje is ... :-/
Bijgevolg zijn er heel veel uitspraken die mensen niet meer durven doen, ook niet op internet, want ... de minste uiting van feiten waarbij bv een etnisch onderscheid wordt gemaakt of wat dan ook, is genoeg om alle zonden van Egypte over je te krijgen.
__________________
Bedankt!
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden