Los bericht bekijken
Oud 28 augustus 2005, 12:02   #42
armoede
Burgemeester
 
armoede's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2005
Berichten: 580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pier den Drol
Het feit dat die kinderen bij hem binnengluren, is dat geen schending van de privacy? In zijn huis doet en laat hij toch wat hij wilt dacht ik.
Vind het ook heel raar al deze gegevens en binnengluren is inderdaad ook een schending van de privacy, maar het lijkt mij ook niet een snugger persoon om zich letterlijk zo open bloot ten toon ten stellen.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by armoede on 28-08-2005 at 13:03
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pier den Drol
Het feit dat die kinderen bij hem binnengluren, is dat geen schending van de privacy? In zijn huis doet en laat hij toch wat hij wilt dacht ik.
Vind het ook heel raar al deze gegevens en binnengluren is inderdaad ook een schending van de privacy, maar het lijkt mij ook niet een snugger persoon om zich letterlijk zo open bloot ten toon ten stellen.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pier den Drol
Het feit dat die kinderen bij hem binnengluren, is dat geen schending van de privacy? In zijn huis doet en laat hij toch wat hij wilt dacht ik.
Vind het ook heel raar al deze gegevens en binnengluren is inderdaad ook een schending van de privacy, maar het lijkt ook niet een snugger persoon om zich letterlijk zo open bloot ten toon ten stellen.[/size]
[/edit]
__________________
[SIZE=5]Liefde en haat zijn niet blind, maar verblind door vuur, dat we in ons dragen.[/SIZE]

Laatst gewijzigd door armoede : 28 augustus 2005 om 12:03.
armoede is offline   Met citaat antwoorden