Los bericht bekijken
Oud 29 februari 2012, 00:29   #92
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
t'jah, als je me gaat vergelijken met iemand die zich nooit inlaat met moslimdraden...
Kan/mag dat niet ?
Het gaat uiteraard over het onbezonnen lanceren van allerhande 'waarheden' waar men nooit te nimmer enig aantoonbare bewijslast voor te zien krijgen.
Vraagt men verdere tekst en uitleg of om iets verificatiefs wordt men bedeelt met heel der telefoonboeken, filmpjes, annokdotes van net hetzelfde gehuld in één grote complotsluier dat dient als alibi om maar te kunnen verklaren waarom dat men die 'waarheid' maar niet ziet.

Citaat:
Het lijkt me overigens dat je dingt naar een 'correctheidsrecord' met mevrouw A.
Vindt ge ?
Weer een dooddoener van formaat... bronvervuiling noemen ze dat.
In het geval van A is het dan nog maar eer de vraag wat die vervuiling precies moge inhouden
Teveel 'zagen' waarschijnlijk


Citaat:
Tiens, gaat de draad soms niet over moslims ?
't schijnt zo.... en gij moest überhaupt af komen met :
Citaat:
Hoeveel onschuldigen zijn er vandaag weeral opgeblazen, gemolesteerd, overvallen en/of verkracht in naam van dienen allah ?
een onschuldige vraag of een bedekte beschuldiging richting moslims dat zij verantwoordelijk zouden zijn voor het gros van de miserie ?
Je moet weten wat je wilt hé

Citaat:
Volg je eigen theorietjes maar, dat is al vermoeiend genoeg.
tiens... nooit geweten dat ik jou een eigenste theorietje heb verkocht dat je bovenal nog vermoeiend genoeg vond
praha is offline   Met citaat antwoorden