Los bericht bekijken
Oud 25 juni 2004, 12:47   #58
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

argument

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel

Dan heb ik dat helemaal niet geaccepteerd. Dan heb ik hooguit besloten dat andere zaken belangrijker zijn dan samenwerking met het Blok.

Dan nog blijft dat het resultaat van je stem ! en dat resultaat heb je bewust geaccepteerd



Blijkbaar heeft u niet al mijn berichtjes gelezen. Ik gaf immers ook voorbeelden van mensen die puur uit traditie op de traditionele partijen stemmen, of bij wie samenwerking/uitsluiting met.van het Blok gewoon laag op het lijstje staat. Dus ook daar gaat de vlieger "als je erop stemt ben je akkoord met de hoofdpunten" niet op. Toevallig overgelezen?

nee, ik heb er zelfs op geantwoord !
Ik gaf enkel het voorbeeld aan van de echte proteststemmer, dat je DUS NIET kan aanhalen om aan te tonen dat ik mezelf zou tegenspreken.
jij komt met die groepen aan. hoe spreek IK me dan tegen
ook de traditiestemmers zijn echter dermate geïnformeerd over niet participatie met het blok in de laatste campagne dat ze duidelijk wisten wat het resultaat zou zijn van die stem.


[i]Gaan we er een welles/nietes spelletje van maken? Goed: ik heb niet tegen het Blok gestemd. Klein detail: jij bent diegene die moet kunnen aantonen wat ik aan het denken was in het stemhokje toen ik mijn stem uitbracht. Veel pret nog[/i
het is geen welles nietes spelletje, vermits je MOET toegeven dat het resultaat van je stem is dat ze tegen het blok gebruikt wordt en dat je hiervan op de hoogte was toen je die stem uitbracht.je hebt erover nagedacht wat de consequentie zou zijn betreffende je stem , je hebt geweten dat ze TEGEN het blok gebruikt zou worden en je HEBT ze uitgebracht . ].
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline