Los bericht bekijken
Oud 10 mei 2005, 11:10   #10
predator
Parlementslid
 
predator's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2004
Locatie: Omgeving Antwerpen
Berichten: 1.788
Standaard

1handclapping schreef o.a. :

Citaat:
het Vlaamse Kiesvee
1handclapping, je eigenlijk goed beredeneerde antwoord, in den beginne ..., kan ik verdelen in 2 onderdelen :

1. schieten op het VB, en dat is uiteraard, als overtuigde politieke tegenstander je demokratisch (demokratie is toch met een k, niet ?) goed recht;

2. schieten op de Vlaming. Kom niet af met percenten; je woont in Deurne-Noord en daar vormen je witte-lastige-koeien-buren, waar je al eens last mee hebt, de overgrote minderheid.

Je soortgenoten ...

Ik ga ermee stoppen beste 1handclapping, want stel je voor, vermits je toch redelijk veel al gepocht en geflirt hebt met je duitse afkomst, stel je inderdaad nu maar eens voor dat ik je zou vragen :

voel je je nu werkelijkelijk een allochtoon ?


Verdorie, het staat er.

Gelukkig, 1handclapping, beste vriend, weet jij dat we mekaar niet bij de keel aan het grijpen zijn; maar weten de anderen dat wél !

Beste vriend ? Jaja, maar wanneer gaan we die fles Calvados nu eens ledigen; je belofte maakt schuld en mijn keel zéér dorstig. Maar wel niet zo (bloed)dorstig als enkele personen in Lolbeke, om van die sufferd in Laken nog maar niet te spreken.

Zoals altijd, Beste Groeten.
__________________
Pour les flamands la même chose ...
predator is offline