Los bericht bekijken
Oud 23 november 2017, 19:29   #16977
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.826
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
We kunnen hoogstens zeggen dat niemand ooit enig bewijs kon/kan leveren voor het bestaan van Allah & company.







Enig idee hoeveel honderden keren je hier al verwezen hebt naar die wazige filmpjes ? Maar goed, momenteel gaat het over de beweringen van hoogbejaarden die in de herfst van hun leven wat beweringen op papier hebben gezet met nul komma nul bewijs. En een paar hearsay fantasten om de zaak op te leuken.



De authenticiteit van zijn brief is irrelevant, enkel het bewijs voor de inhoudelijke claims is van belang.


Niemand betwist het feit dat er piloten zijn die dingen gezien hebben die ze niet kunnen verklaren.



Fantasten zijn er altijd geweest, en zullen altijd blijven bestaan. Trouwens, discussies interesseren niemand : het gaat om tastbaar bewijs van de claims die men maakt in die discussies.
Als ik zeg dat ik een roze vliegende eenhoorn gezien heb, dat aan jou vertel in de marge van een vergadering en jij gaat dat in je ouwe dag te boek stellen of "onder ede" in een verklaring neerpennen dan hebben we juist niets. Nul komma nul.



Een oude wetenschapper die gewoon een praatje maakt...
"ah ja, voor ik het vergeet, 50 jaar geleden heb ik van een collega vernomen dat die op de vergadering waar ik afwezig was vernam dat de overheid een vliegende schotel heeft. En ja, ik heb daar 50 jaar niks mee gedaan maar nu voel ik de drang opkomen om dat te vertellen".


Wat simplistisch, niet?
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden