Los bericht bekijken
Oud 20 augustus 2016, 11:35   #4
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.576
Standaard

Dat kan best zijn dat ze van onze cultuur niets moeten hebben maar ze willen wel van alles wat wij hebben ook gebruik maken ervan profiteren en zich zo op die manier verder infiltreren alle mogelijke diensten.

Men nodigde ze inderdaad uit zonder daar verder over na te denken.

Zij die het toen zagen als het binnenhalen van 'werkkrachten' hebben daar niet bij stil gestaan wat de gevolgen er zouden van kunnen zijn er op huidig ogenblik van zijn. (die zijn ook al allemaal begraven denk ik)

Men had ze mogen uitnodigen met een contract van enkele maanden en ze daarna terug huiswaarts moeten sturen.

Op huidig ogenblik blijft 'Het Paard van Troje' nog steeds maar meer en meer mensen afzetten in de EU.

Zijn er Politici te vinden die het lef hebben om daar iets aan te doen buiten NEEN

De boerkinis zijn misschien aan onze kust nog niet zo'n groten getale te 'bewonderen' maar het hoort hier in ons land de EU niet thuis.

Citaat:
Wat te doen tegen deze nare en gevaarlijke ontwikkeling?
Weinig of niets zal er aan gedaan worden met de huidige garde van Politici want die scheppen er geld mee.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline