Los bericht bekijken
Oud 20 november 2017, 12:57   #61
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
OK en ik vraag dan welke bedrijven Brussel zullen verlaten en naar Vlaanderen trekken.

Het feit dat daar geen antwoord op komt zegt alles
Welk soort "antwoord" wil jij eigenlijk? Om te beginnen, wanneer ga je nu eens leren een onderscheid te maken tussen bedrijven en ondernemingen? De meeste ondernemingen die geopteerd hebben voor een administratieve zetel in Brussel hebben aldaar geen productie-eenheden (bedrijven). Wel elders, meestal in Vlaanderen. Bovendien zijn er ook heel veel ondernemingen die er niet voor gekozen hebben hun administratieve zetel in Brussel te vestigen maar wel in Vlaanderen of in Wallonië.

Nu vraag jij mij in feite hoeveel ondernemingen met administratieve zetel in Brussel zinnens zijn dat naar Vlaanderen te verhuizen. Dat weet ik niet, dat weet jij niet, dat weet niemand. Er spelen daar een hoop factoren in mee. Onder meer: fiscaliteit, het mobiliteitsprobleem, het Brussels probleem inzake ordehandhaving en noem maar op. Overigens dat heeft voor ons Vlamingen niet zo vreselijk veel belang. Voor de tewerkstelling zijn de productie-eenheden (bedrijven) oneindig veel belangrijker.

In feite komt uw vraag neer op een trol-vraag.
quercus is offline   Met citaat antwoorden