Los bericht bekijken
Oud 10 maart 2015, 19:29   #2
vlaams realist
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 augustus 2012
Berichten: 4.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
http://www.standaard.be/cnt/dmf20150310_01572356

_______________________________

Wat ik dus niet begrijp is WAAROM die gewonde ex-militair dan terug naar Belgique komt om zich te laten verzorgen? Men zou toch denken dat het in Allah-land veel beter is dan hier?

"hen ontslaan louter omwille van extremistische ideëen is niet mogelijk"? Laten we hen dan maar een doorgedreven opleiding geven, liefst mèt hospitalisatieverzekering? En waarom leggen we hen dan ineens niet eens uit waar die befaamde atoomkoppen liggen en hoe ze kunnen geactiveerd worden?
Een jihad strijder die terugkeert is in feite een deserteur . Hij heeft trouw gezworen aan een strijd , zolang die niet gedaan is , gaat de strijd door .
In feite is de Belgische sociale zekerheid bezig met het oplappen van extremisten die na herstel teruggaan of de strijd van hier uit promoten .

We komen in een situatie waar een jihadi gewond geraakt door een Belgische F-16 . Terugkeert naar Belgie , medisch verzorgt wordt , om dan terug te gaan om te schieten op Belgische F-16's .

Sterker nog , terwijl de jihadi tegen de Westerse cultuur gaat vechten , onderhouden we zijn vrouw en kinderen .
Of als ie zwaargewond is , dan onderhouden we hem én zijn gezin levenslang .
Tzal wel aan mij liggen , maar ik zie daar de logica niet van in .
vlaams realist is offline