Los bericht bekijken
Oud 4 december 2006, 09:47   #9
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RASPOUTINE Bekijk bericht
Vrije meninguiting met recht op antwoord.


Johan Vande Lanotte spreekt niet graag over de verkoop van de overheidsgebouwen&onroerende goederen van de Natie.
Toen de voorzitter van de CDenV tijdens het débat (onder voorzitters van democratische partijen) er over begon werd er door Vande Lanotte zeer snel van onderwerp veranderd.
Ik heb gisteren ook (zo'n vijf minuten) het vervangende staatsprogramma van 'de uitzending door derden' gevolgd. Net op het moment dat Vandeurzen bovenstaande ter sprake bracht. De voorzitter van de CVP liet zich echter als een schooljongen door Vande Lanotte het woord ontnemen. Gevolgd door Bartje Somers die opschepte over 'de zoveelste begroting op rij in evenwicht van paars'.

Vandeurzen bleef er voor de rest van 'het debat' bijzitten als een boer met kiespijn. Hij deed me voorwaar denken aan de VB-kopstukken die op de BRT zelden de kans kregen om uit te spreken. Met dit verschil dat het de rode moderators van dienst zijn die VB-ers niet de kans geven wordt om langer dan twee seconden op zijn vande Lanottes over de tegenpartij heen te praten.

Vol walging heb ik de indoctrinerende lichtbak dan maar weer in de stand van het minste kwaad gezet: de off-stand.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden