Los bericht bekijken
Oud 13 april 2011, 17:24   #25
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2005
Berichten: 34.995
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
Kan natuurlijk wel kloppen wat je zegt... alleen was dat net mijn punt ik geloof daar niet in. Jaar en dag en neuten over die buitenlanders en problemen met de migranten... geen enkel probleem hebben met een stem voor een neo-fascistische partij en dan plots het "licht" zien en de meest rationele persoon ooit worden. Ik geloof er niet in... je hebt gewoon een nieuwe boeman voor het moment (één die je al had trouwens) "de Franstalige" (en je pakt dat conflict wat minder fanatiek aan dat is juist) en zoals ik schreef eenmaal die weg zal zijn zal je wel weer een nieuwe boeman vinden... Het probleem is niet zozeer jij als persoon het is je politieke keuze voor conflict.
Volgende keer neem ik wel iemand anders als voorbeeld...

Kijk, je doet het weer. Het gaat er bij jou blijkbaar gewoon niet in dat iemand van mening kan veranderen, en dan in de eerste plaats niet wanneer dat iemand is die jij als een 'tegenstander' ziet. Ben jij tegenover iedereen zo rancuneus en vastberaden in jouw oordeel dat iedereen die iets doet wat jou niet bevalt voor eeuwig en drie dagen 'gebrandmerkt' is als een 'slechte', en dan vervolgens daar een voorschot op neemt door intentieprocessen? Dan is het nog triestiger gesteld met jou dan ik dacht. Met dit soort verbittering ben je geen haar beter dan wat je dénkt te bestrijden.
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden