Los bericht bekijken
Oud 14 april 2011, 13:30   #36
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
largo_w's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2006
Berichten: 17.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Kijk, je doet het weer. Het gaat er bij jou blijkbaar gewoon niet in dat iemand van mening kan veranderen, en dan in de eerste plaats niet wanneer dat iemand is die jij als een 'tegenstander' ziet. Ben jij tegenover iedereen zo rancuneus en vastberaden in jouw oordeel dat iedereen die iets doet wat jou niet bevalt voor eeuwig en drie dagen 'gebrandmerkt' is als een 'slechte', en dan vervolgens daar een voorschot op neemt door intentieprocessen? Dan is het nog triestiger gesteld met jou dan ik dacht. Met dit soort verbittering ben je geen haar beter dan wat je dénkt te bestrijden.
Zoals ik al schreef lijkt het me logisch dat door anti-extremistisch op te treden ik per definitie zelf een beetje extremistische trekken heb gekregen. vandaar dat ik hier boven schreef:
Citaat:
Logisch...
Laat niet weg dat mijn politieke keuze nooit extremistisch is.
Ook ben ik niet rancuneus... ik voel geen rancune tegenover zij die het land willen afbreken; ze proberen maar er komt toch nooit iets van. Wat me wel stoort is die strategie van alles laten verrotten...

Maar soit kunnen we terug naar de echte vraag van deze draad?
Het is belooft volgende keer neem ik een ander voorbeeld dan zal jij wat minder janken... het was maar een voorbeeld.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bart De Wever terzake 15/09/2011
Dat is een valse redenering het is niet omdat je het gaat afmeten aan de wensen van een extremist dat je een goed akkoord hebt...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
largo_w is offline   Met citaat antwoorden