Los bericht bekijken
Oud 31 juli 2017, 21:01   #58
Ja_an
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 5 januari 2014
Berichten: 908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
De islam is geen 'onderliggende' Europese waarde.
Waar haal je die onzin vandaan ?
Leer eens lezen. Ik zeg dat godsdienstvrijheid een onderliggende waarde is.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Ik had het over de links die ik meegaf, zelfs dat snapt u niet.
Lees mijn antwoord nog eens. Ik ben je aan het uitlachen omdat JIJZELF helemaal geen boodschap hebt. Het enige dat je inderdaad doet is linkjes posten. Wanneer ik vraag om uitleg, krijg je niets getypt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Ik heb van jou nog steeds geen link gezien, die jouw antwoorden onderschrijven.
Je hebt er ook geen gevraagd. Moet ik werkelijk een linkje naar de Conventie linken om te bewijzen dat godsdienstvrijheid een Europese waarde is? :'-)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Ze doet er nochtans alles aan, om de islam te promoten, goed wetende dat de meerderheid van de bevolking daar tegen is.
Zelf al gesteld dat er een meerderheid tegen is, is dat niet doorslaggevend. Mensenrechten en de rechtsstaat, ooit al van gehoord?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
De EU moet ophouden haar Coudenhove-Kalergi doctrine op te dringen.
U blijft dat herhalen en ik heb u al honderduusd keer gevraagd om uw stelling te bewijzen. Wat u consequent weigert. U posts wat linkjes en doet alsof daar alles instaat. QUOD NON. Triestigaard.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Oorlogsvluchtelingen kunnen perfect gerelocaliseerd worden in de moslimbuurlanden.
SA oa heeft plaats genoeg.
Volledig naast de kwestie :'-). Europese staten hebben zelf de Conventie van Geneve, de Mensenrechtenconventie en het Handvest onderschreven.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
De EU wil procederen tegen de Visagradlanden:

EU migration showdown: divide deepens after Brussels launches legal action against Hungary, Poland and Czech Republic

http://www.telegraph.co.uk/news/2017...aunches-legal/
U corrigeert niets. De EU neemt een besluit uit voor relocalisatie. Sommige lidstaten weigeren dat bindend besluit te respecteren. Zij worden tot de orde geroepen.
Ja_an is offline