Los bericht bekijken
Oud 7 november 2017, 06:35   #16696
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.797
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
...waarom 'kies' jij er voor om met de waarheid een loopje te nemen ?
Die vent is hier de revue al (20x ?) gepasseerd... echt van 'uit zijn duim zuigen' kan men niet meer spreken ( gezien de historie aan aantoonbare feiten daaraan vooraf gegaan )
Door het zo voor te stellen lanceer je gewoon een zoveelste stroman.

...en ik die ( blijkbaar verkeerdelijk ) dacht dat je nu wat meer research ging doen alvorens nog wat onbeduidende filmpjes te spammen én vooral de drogredenen wat achterwege ging laten
U zou er beter aan doen me een degelijk antwoord te verschaffen op mijn vorige post in plaats van hier wat komen te spammen.

Indien astronaut Cooper zelfs een onderhoud had over het onderwerp met Kurt Waltheim, eertijds secretaris-generaal van de V.N. , dan gaat het hier natuurlijk niet over een of ander flutverhaal over ufo's.

En ja, ik heb er ook onderzoek over gedaan in de zin dat ik meer dan één degelijk boek heb gelezen over het ufo-fenomeen (u ook??). En nog steeds doe.

In tegenstelling tot vroeger ik ben tot het besluit (moeten) (ge)komen dat het ufo-fenomeen bestaat, dat het meer dan waarschijnlijk buitenaardse (bestuurde) tuigen zijn, dat het meer en meer duidelijk wordt dat wij bezocht werden (overigens al gedurende een lange tijd) en nog steeds worden door buitenaardse entiteiten. En dat de kans groot is dat er tuigen van die aard rondvliegen gemaakt door mensenhanden op basis van technologie die men gerecupereerd heeft van neergestorte buitenaardse vehikels (reengineering). Dat is mijn conclusie.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 7 november 2017 om 06:57.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden