Los bericht bekijken
Oud 10 februari 2004, 00:16   #14
Angel21
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 8 februari 2004
Locatie: Oost-vlaanderen(eigenlijk op de rand tussen oost en west)
Berichten: 17
Standaard

Aan Distel,nog es bedankt he

Als ik mij niet vergis, dien je op al jouw publicaties jouw ondernemingsnummer en rekeningnummer te plaatsen: folders, facturen, pamfletten, naamkaartjes, ...


Ja dat kan ik wel geloven,dus je kan ze niet zomaar op je pc maken en ze bij de mensen in de bus steken zeker??

Daarover zet ik nog wel een aparte reply, om het wat overzichtelijker te maken.


Oki thx,maar dit is voor wat later he,eerst wat wijzer geraken uit de moeilijke begin weg...

Het zou mij verwonderen als je daarvoor "gepenaliseerd" wordt. Immers, als je naar een klant gaat zal je sowieso wel gebruik maken van hun "grondstoffen" (drank, toilet, verlichting, ...) Lijkt me onwerkbaar om dat te gaan controleren.

Ale tis te hopen he,iemand zei me dat van je denkt toch niet dat ze dat zomaar gaan laten zeker als je veel bij de mensen thuis gaat gebruiken... kan altijd es informeren dan erachter!

Je kan beter wat meer in hoofdberoep werken dan wat minder. Beneden een bepaald aantal uren (ik dacht half time) in je huidige hoofdberoep, zou je bijberoep wel eens als hoofdberoep kunnen aanzien worden.

Ik werk dus wel 24 uur per week he,en heb op het net gelezen dat je maar de helft van een voltijdse mag werken in hoofdberoep ,en niet meerdan mag je niet beginnen als bijberoep zelfstandige,en voor de sector leraars-leraressen een uitzondering is van 6/10 den,dus weet ik nog niet of ik niet vb 4uren minder zal moeten werken in mijn hoofdberoep,kan zijn van niet ook he,ik weet het niet juist!

Goed om te beginnen, maar probeer zo snel mogelijk toch zoveel mogelijk in je wagen bij te hebben. Rondrijden kost ook geld, en het komt beter over bij de klanten als je meteen aan de slag kan.

Ja natuurlijk,maar je moet toch niet voor grote sommen geld vb alle kleuren dat er zijn kopen in tubes,om ze er dan toch maar thuis te laten verouderen(gaat niet altijd megalang mee he..)
Int begin ga ik gewoon es langs bij de mensen om te kijken hoe en wat,je maakt dan fiches op en als die mensen herhaaldelijk terug bellen,dan weet je op den duur wel je vast klienteel en producten benodigdheden op den duur wel he,alle begin is moeilijk zeggen ze he...

Dank u. Eerst nog effe sparen voor de nodige software.

Wat zou jij wel graag starten?Als ik vragen mag??En hoe oud ben jij?

Bedankt he Distel!!
Als je nog belangrijke dingen bij weet,weet je het me maar te zeggen hé,zal ik ook doen!!
Daag
groetjes angel21
__________________
"Remind yourself,nobody built like you,You Designed yourself"
Angel21 is offline   Met citaat antwoorden