Los bericht bekijken
Oud 18 mei 2006, 11:46   #1
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard De haatzaaierij van het CGKR

Ik denk dat de hoogoplopgende gemoederen in onze maatschappij heel sterk gevoed worden door het CGKR.
Meneer de Witte en co zijn zo voor verdraagzaamheid dat ze een systeem hebben uitgevonden dat heel simpel is.
Minderheden, zoals migranten en homo's moeten zich beschermen tegen meederheden. Dat houdt in dat ze elke verkeerde opmerking van een meerderheid mogen aanklagen en er munt uit mogen slaan.
Zelf mogen ze echter meerderheden onbeperkt pesten, uitschelden en de kast op jagen. Je mag gerust "vuile hetero", "vuile belg", "Vuil B", "Vuile Vlaming" en om het even wat zeggen. Dat is geen racisme.
Maar ... maak geen opmerkingen over ***marokkaantjes, vuile **** en ga zo verder, want dan kan je voor 1 jaar de gevangenis in.
De moraal van het verhaal: als je toch de gevangenis in moet omdat je tegen een bepaalde minderheidsgroep bent, zou je dan niet van minder op het idee komen om meteen voor iets ernstig te gaan brommen?
Als het Vlaams Blok de grote schuldige is, dan is er na de veroordeling niet veel veranderd. Of juist wel: meerderheidsgroepen voelen zich nog meer geviseerd voor hun mening en kroppen nog meer op.

Persoonlijk geloof ik dat H.V.T. net zoals iedereen meeliep in de hypocriete wetten en zich inhield toen hij gepest werd door allochtonen. Iets anders kan je niet, want als je er het CGKR bijhaalt, omdat ze je een vuile Belg noemen, loop je het risico zelf in de boeien geslagen te worden als racist. Men zou van minder het recht in eigen handen nemen!

Nee, het CGKR is in mijn ogen naast Hans Van Themsche zelf, schuldig aan de maatschappelijke ecsalatie.
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden